Elitedias customer reviews
Every review customers have left for Elitedias on Trustpilot, newest first, including the critical ones. Nothing is filtered, and our replies are shown where we answered.
Scores and reviews are collected on Trustpilot.
Showing 1-star reviews only. Show all
- customerVerified
it never stated properly
it never stated properly
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- CCHJ
Gift card code never came
Gift card code never came. Beware scam
View on TrustpilotReply from Elitedias · 31. Mai 2024
Hi there There are stringent policies behind the purchase of gift cards that we do not reveal so that it does not get abused. If your gift card purchase did not come, it is likely that your transaction is deemed fraudulent and would be eventually refunded after investigations has been done on the transaction itself. If your transaction is from a genuine source and the source of fund is from your own account, you would almost certainly receive your product just like everyone else. With regards Team Elitedias
- customerVerified
游戏内有累积充值奖励
游戏内有累积充值奖励,用了你们的来充值,结果没有计算活动内😕😕
View on TrustpilotReply from Elitedias · 27. Mai 2024
哈咯, 我们是使用midasbuy来充您的户口, 是官方网站,应该有计算在活动内 我们不用违法的充值方法 请通知我们的WhatsApp https://wa.link/elitedias
- customerVerified
i didnt get full amount?
i didnt get full amount?
View on TrustpilotReply from Elitedias · 24. Mai 2024
Hi there, Could you elaborate further to let us know what is the issue you’re facing. Based on our records, it did show that you have received the entire purchase With regards Team Elitedias
- customerVerified
Was not credited my payment
Was not credited my payment. Customer service wasn't replying.
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, sorry to hear about this. Unfortunately we can't look into specific orders through Trustpilot reviews. Please contact our support team at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with your order ID so we can check what happened and get it sorted for you. We typically respond within minutes, though we do ask for a bit of patience so we can properly investigate on our end.
- customerVerified
I spend $111.40 for 8945 valorant…
I spend $111.40 for 8945 valorant points but only receive 1975
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, sorry to hear about this. Unfortunately we can't look into specific orders through Trustpilot reviews. Please contact our support team at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with your order ID so we can check what happened and get it sorted for you. We typically respond within minutes, though we do ask for a bit of patience so we can properly investigate on our end.
- Jackson Lim
Sometimes payment done but diamond…
Sometimes payment done but diamond never received 👎🏻👎🏻👎🏻
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi Jackson, sorry to hear about this. Unfortunately we can't look into specific orders through Trustpilot reviews. Please contact our support team at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with your order ID so we can check what happened and get it sorted for you. We typically respond within minutes, though we do ask for a bit of patience so we can properly investigate on our end.
- customerVerified
never get dia
never get dia
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- customerVerified
Slow respond
Slow respond
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, we're sorry your experience wasn't up to standard. Most of our orders complete within a minute, though delays can occasionally happen during peak periods or when there are upstream issues with the game publisher. That's not the norm for us and we're always working to improve. If you're still waiting on anything or have unresolved issues, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias and we'll get it sorted.
- customerVerified
I buy razer pins but he don't deliver…
I buy razer pins but he don't deliver yet
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- kira
Always have bugs or system down>.< I…
Always have bugs or system down>.< I really don't recommend to buy from here
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi kira, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- customerVerified
it didn't even work
it didn't even work
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- Annie Chan
Purchase the Daily Crystal Package 3
Purchase the Daily Crystal Package 3 but did not receive the crystals. PM telegram admin and there’s no response from them.
View on TrustpilotReply from Elitedias · 9. Feb. 2024
Hi there, are you able to drop us another message on telegram? Our admin might have missed it.
- customerVerified
Scam alert!
Someone used my email, scam Update - Maybe add an email confirmation mechanism
View on TrustpilotReply from Elitedias · 14. Jan. 2024
Hi there, You're not being scammed for anything. Someone mistyped your email so their receipt went to you, it's a delivery receipt and not a receipt that is asking you to make payment With regards Team Elitedias
- Jiado-KunVerified
The diamonds did not come in.
The diamonds did not come in.
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi Jiado-Kun, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- customerVerified
slow as hell
slow as hell
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, we're sorry your experience wasn't up to standard. Most of our orders complete within a minute, though delays can occasionally happen during peak periods or when there are upstream issues with the game publisher. That's not the norm for us and we're always working to improve. If you're still waiting on anything or have unresolved issues, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias and we'll get it sorted.
- customerVerified
Ghost order
I received an invoice for a transaction I never made. When I asked for the order details, Elitedias did not reply but instead asked me to give a review. If they don't reply by next week I'm filing a police report
View on TrustpilotReply from Elitedias · 6. Jan. 2024
Hi Jadon As explained via email, one of our customers have forgotten to add suffixes in their email and the email got directed to you instead. Rest assured that you’re not charged for the order and it’s purely misunderstanding. We hope you could remove this review Cheers Team Elitedias
- tem ray
Diamond price is damned so high
Diamond price is damned so high
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi tem, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.
- customerVerified
took very long to deliver 4hours
took very long to deliver 4hours
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi there, we're sorry your experience wasn't up to standard. Most of our orders complete within a minute, though delays can occasionally happen during peak periods or when there are upstream issues with the game publisher. That's not the norm for us and we're always working to improve. If you're still waiting on anything or have unresolved issues, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias and we'll get it sorted.
- hv20Verified
Horrible service
Horrible service, late reply is always expected (2hrs and more)
View on TrustpilotReply from Elitedias · 13. Apr. 2026
Hi hv20, if you noticed a pricing discrepancy, please reach out to us at t.me/elitedias_bot or wa.link/elitedias with a screenshot so we can look into it. Prices displayed at checkout include any applicable processing fees, but if something looks off we definitely want to investigate.